Regulamin
Regulamin i warunki REZERWACJA POBYTU I ZASADY PŁATNOŚCI
Dane firmy:
Pałac Miłków Aleksandra Spiż
ADRES: ul. Spiżowa 1, 58-535 Miłków
NIP: 8991829984 REGON: 932766611
-
Rezerwacji pobytu w Pałacu Miłków można dokonać telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej Hotelu.
-
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na konto bankowe (wysokość zadatku uzależniona jest od długości i terminu pobytu).
-
Płatności należy dokonać do 2 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji lub w innym terminie uzgodnionym z Recepcją.
-
Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
-
Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu lub w terminie ustalonym z Recepcją.
-
Wpłacony zadatek na poczet rezerwacji jest bezzwrotny.
-
Zmiany terminów rezerwacji przyjmowane są zgodnie z dostępnością wolnych pokoi.
-
Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie hotelu przez osobę dokonującą rezerwacji.
-
Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
-
Niepojawienie się Gościa do godziny 10:00 dnia następnego jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.
Procedura składania reklamacji
Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych przez Pałac Miłków. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres milkow@spiz.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odstąpienie od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy należy zgłosić drogą mailową na adres milkow@spiz.pl.